10 godina poslije: DOBRO JUTRO BOSNO !!!

Hvala i od nas bosnier-u koji je postavio ovaj link u augustu 2006-e na You Tube. Ovdje su i neki od komentara posjetitelja, a od kojih je Dupin3 moj favorit:
Hvala very much 😉 for sharing this video! Kind regards
Max

great, we want more (especialy Where The Streets Have No Name0 Sara, Sara Sarajevo
ThanasisU2

the best U2 song 4ever sarajevo….volim te…
malaxavost

bono ima sluha(i srca) za događaje u svijetu.jedan od najvećih ljudi današnjice.
Purifikacija

i was at this concert..i was serving with the british army..it was a really amazing experience ..bono had a sore throat hussaruk Probably the best U2 song ever! And the perfect place to play it!
BloggerMusicMan

Bono cak ima i pasos BiH!!!
Muki21

super pjesma bas za sarajevo
cheguevara88

zivio u2,sve bi dao da mi dodju jednom u zagreb Edddo

Bono spent his holiday in Dubrovnik last summer.I saw him walking on Stradun!He is amazing diplomat of peace and great friend of Bosnia and herzegovina and Croatia!
Dupin3

documentary
pored seada i nihada o meni se brinu još Stariša, alias Bob Guchone, Luka Perović, Stariša, MELINA KAMERIĆ, DMAJA (dopisnica iz Austro-ugarske monarhije),Žaklina E. KENEDY (ekspertica za Italiju i dopisnik iz Australije na privremenom radu u Sarajevu, povremeno Šoba nešto sroči svima, a mi objavimo, Blecker-Decker, nešto se jednostavno prepiše, a nešto objavi uz odobrenje eminentnih autora rasprostranjenih širom planete...

3 komentara

  1. Znam da nema veze sa U2 al maloprije sam uhvatila moju Fatmu kako vec 15 put uzastopno gleda Muhin crtani film. Par dana stalno pjeva “je je je, jo jo jo…” a ja ne mogu da skontam odakle joj to. Cestitam Muhi jer djeca ne znaju lagati. Napravio je super stvar.

Komentariši